شرح
تاريخ خبر :  يك‌شنبه 26 شهريور 1402 - 09:47

ملی پوش گلبال استان:
هدفی جزو قهرمانی در هانگژو نداریم

سوری اظهار داشت: هم اکنون با این دیدگاه که مسابقات جهانی انگلیس بازی تدارکاتی بود، راهی بازی‌های پاراآسیایی می‌شویم و هدفی جزو قهرمانی نداریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، ملی پوش همدانی گلبال کشور گفت: تلخی مسابقات جهانی بیرمنگام انگلیس را با حضور قدرتمند در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین جبران می‌کنیم و اعضای تیم برای خلق بهترین نتیجه هم قسم شده‌اند.

میلاد سوری اظهار داشت: در پیکارهای جهانی بیرمنگام انگلیس حتی از تیم ژاپن که قهرمانی را کسب کرد، چیزی کم نداشتیم و یکسری مشکلات باعث این اتفاق ناخوشایند شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین را پیش رو داریم و می‌خواهیم در این رویداد مهم بین المللی به نتایج درخشان دست یابیم.

سوری با اشاره به تمرین آماده‌سازی منظم ملی پوشان گلبال کشور گفت: آمادگی همه ملی پوشان با تلاش کادر فنی بسیار مطلوب است و با فراموش کردن ناکامی مسابقات جهانی بیرمنگام انگلیس، حضوری قدرتمند در بازی‌های پاراآسیایی را هدفگذاری کرده‌ایم.

این ملی پوش همدان خاطرنشان کرد: هم اکنون از لحاظ روحی در شرایط ایده آل قرار داریم و تلاش ما تصاحب سکوی قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی است تا جبران زحمات خود را داشته باشیم.

وی دغدغه اصلی تیم ملی را کم بودن مسابقات تدارکاتی در این مدت عنوان کرد و گفت: کشورهایی همچون ژاپن، کره جنوبی و چین اردوهای مشترک با تیم‌های بزرگ جهان از جمله برزیل و لیتوانی انجام داده‌اند و مسابقات دوستانه متعددی انجام دادند.

وی یادآور شد: فدراسیون تلاش فراوانی برای ما کشیده و ۲ سال در اردوی مستمر قرار داریم و تنها مشکل ما کمبود مسابقات تدارکاتی است که باعث شد در مسابقات جهانی انگلیس هم نتایج لازم را کسب نکنیم.

سوری اظهار داشت: هم اکنون با این دیدگاه که مسابقات جهانی انگلیس بازی تدارکاتی بود، راهی بازی‌های پاراآسیایی می‌شویم و هدفی جزو قهرمانی نداریم.

وی با قدردانی از مدیریت ورزش و جوانان همدان در حمایت همه جانبه از قهرمانان گفت: حضور علی حقیقی مدیرکل ورزش همدان در اردوی تیم ملی قوت قلبی برای ملی پوشان بود.




دفعات مشاهده : 107
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد