شرح
تاريخ خبر :  يك‌شنبه 26 شهريور 1402 - 10:10

بازدید مدیرکل ورزش وجوانان استان از اردوی تیم ملی گلبال

مدیرکل ورزش وجوانان استان با حضور در مجموعه ورزشی هرندی تهران از اردوی تیم ملی گلبال بازدید و در جریان آخرین وضعیت میلاد سوری و نعمت سرافراز دو ورزشکار اعزامی استان به بازیهای پارآسیایی هانگژو۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان، مدیرکل ورزش وجوانان استان با حضور در مجموعه ورزشی هرندی تهران از اردوی تیم ملی گلبال بازدید و در جریان آخرین وضعیت میلاد سوری و نعمت سرافراز دو ورزشکار اعزامی استان به بازیهای پارآسیایی هانگژو۲۰۲۳ قرار گرفت.

مدیرکل ورزش وجوانان استان در این مراسم گفت: حضور در بین قهرمانان، ورزشکاران را برای تکرار موفقیت ها و تلاش بمنظور رسیدن به مقامهای بهتر دلگرم کرده و حتی انگیزه مضاعفی را در جوانان برای پرداختن و روی آوردن به ورزش پدید می آورد.

وی افزود: با توجه به اهمیت مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین و با هدف تقویت روحیه ورزشکاران عزیزمان، تمامی نمایندگان استان که در رشته‌های مختلف ورزشی موفق به کسب سهمیه حضور در این رویداد شده اند، پیش از اعزام مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

علی حقیقی تصریح کرد:پیش بینی‌های لازم برای حمایت شایسته از ورزشکاران اعزامی استان صورت پذیرفته است و قطعا در پایان این رویداد، به مدال‌آوران همدانی هدایای ویژه تعلق خواهد گرفت.








دفعات مشاهده : 131
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد