شرح
تاريخ خبر :  يك‌شنبه 26 شهريور 1402 - 11:05

ملی پوش کبدی استان:
حریف اصلی ما در بازیهای آسیایی هند است

محمدرضا کبودراهنگی تصریح کرد: حریف اصلی ما کشور هند است و در مسابقات آسیایی کره جنوبی شکست غیرمنتظره برابر این تیم داشتیم و بازی‌های آسیایی بهترین فرصت برای جبران باخت قبلی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، ملی پوش کبدی استان در خصوص بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با تلاش و سخت کوشی توانستم در ترکیب تیم ملی کبدی قرار بگیرم و انگیزه بالایی برای درخشش در این مسابقات دارم.

وی اضافه کرد: مسیر سختی را تا رسیدن به ترکیب تیم ملی کبدی طی کردم و رسیدن به سکوی قهرمانی برای ما بسیار مهم است.

کبودرآهنگی خاطرنشان کرد: حریف اصلی ما کشور هند است و در مسابقات آسیایی کره جنوبی شکست غیرمنتظره برابر این تیم داشتیم و بازی‌های آسیایی بهترین فرصت برای جبران باخت قبلی است.

وی تصریح کرد: حریف اصلی ما کشور هند است و در مسابقات آسیایی کره جنوبی شکست غیرمنتظره برابر این تیم داشتیم و بازی‌های آسیایی بهترین فرصت برای جبران باخت قبلی است.

وی افزود: تیم ملی هند در آن حدی نیست که نتوانیم پیروز شویم و نباید بی‌جهت این تیم را بزرگ جلوه داد ضمن اینکه تمرکز ما در اردوی تیم ملی نحوه شکست این تیم بوده است.

این ملی پوش همدانی خاطرنشان کرد: در قهرمانی آسیا تیم ما جوان بود و نخستین تجربه بزرگسالان را داشتیم و باخت در برابر هند را با پیروزی در هانگژو جبران می‌کنیم.

وی با قدردانی از خانواده خود در تحمل دوری بابت برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: به محض برگزاری مراسم ازدواجم راهی اردوی تیم ملی شدم و چند ماه از خانواده دور هستم.

وی کسب نشان طلا در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را بهترین نتیجه برای ماه‌ها تلاش سخت و نفس گیر در اردوهای تیم ملی دانست.




دفعات مشاهده : 94
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد