شرح
تاريخ خبر :  چهارشنبه 29 شهريور 1402 - 14:05

برترين هاي هيات دوچرخه سواري همدان تجليل شدند

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از برترين هاي هيات دوچرخه سواري همدان در سال 1402 تجلیل بعل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ، مراسم تجلیل از با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس و اعضای هیات دوچرخه و قهرمانان و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در جريان اين مراسم گفت : خوشحاليم كه هيات دوچرخه سواري استان چنين برنامه اي را انجام داده و از جامعه دوچرخه سواري استان خود تجليل مي كند .

وی افزود: هیات دوچرخه سواری استان قدمتی بالای نیم قرن فعالیت دارد و همواره این هیات در جمع برترین های کشور بوده است.

علی حقیقی تصریح کرد: خوشبختانه استان همدان طي سال گذشته در رشته دوچرخه سواري مدال های خوبي داشته و انتظارات از این رشته ورزشی بالا رفته است.

وی با انتقاد از عدم اعزام دو دوچرخه سوار استان به بازیهای آسیایی هانگژو گفت: خانم پانته آ قلی پور و بهنام آرین چندین ماه در اردوهای تیم ملی حضور داشته و عملکرد موفقی در اردوها و مسابقات از خود به نمایش گذاشتند و ما رایزنی های زیادی برای اعزام این دو به هانگژو صورت دادیم اما متاسفانه کادر فنی تیم ملی در آخرین روزهای اردو این دو را از اعزام به بازیهای آسیایی خط زد که قطعا فدراسیون باید جوابگوی این اقدام باشد.

رييس هيات دوچرخه سواري استان در این مراسم گفت:خوشبختانه با تلاش و همكاري كل مجموعه دوچرخه سواري همدان، اين استان توانسته مقام خوبي در رده بندي فدراسيون كسب كند .

وی افزود: از ابتدای امسال 13 مدال در مسابقات کشوری و 4 مدال در مسابقات استعدادیابی توسط دوچرخه سواری کسب شد.

گفتنی است در این مراسم از بهنام آرین دارنده 4 مدال مسابقات قهرمانی کشور ، پانته آ قلی پور دارنده 4 مدال مسابقات قهرمانی کشور، پریسا جنتی دارنده یک مدال مسابقات قهرمانی کشور، صادق انصاری دارنده 3 مدال مسابقات پاراسایکلینگ قهرمانی کشور و مهدی برنوس دارنده یک مدال مسابقات قهرمانی کشور سال 1402 تجليل شد.




دفعات مشاهده : 104
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد