شرح
تاريخ خبر :  پنج‌شنبه 30 شهريور 1402 - 09:40

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند

مسعود علی بخشی گفت : دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند در سالجاری با ریاست آقای احمدوند فرماندار شهرستان نهاوند و حضور سایر اعضا برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند، مسعود علی بخشی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند با ریاست فرماندار و حضور معاونت فرمانداری،  بخشداران ، معاونت فرهنگی و امور جوانان استان همدان، رئیس گروه ساماندهی امور جوانان همدان، روسای ادارات ، اعضای کمیته ها و اصحاب رسانه در روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در محل فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد.

علی بخشی افزود:جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با رویکردی جدید و با محوریت آموزش ازدواج و خانواده، رصد نحوه پرداخت وامهای ازدواج ، تقویت سمن ها و... برگزار می گردد.

فرماندار نهاوند در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت : مباحث مربوط به جوانان زیر مجموعه ای از مباحث فرهنگی و اجتماعی شهرستان است که اگر مورد غفلت واقع شود خسارات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

ضرغام احمدوند یادآور شد: امروز دشمن همه توان خود را معطوف نفوذ فرهنگی بر جوانان کرده که برنامه ریزی برای جوانان از مهمترین راه های پیشگیری از تاثیرات مخرب نفوذ فرهنگی است و می تواند تا حد زیادی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی جلوگیری نماید.

وی گفت: وظیفه همه ما اینست که نسبت به عملکرد خود در حوزه جوانان پاسخگو باشیم و روسای دستگاههای اجرایی و بانکها موظفند وقتی جامع هدف در ادارات به آنها مراجعه می‌کند تسهیل کننده امور برای جوانان باشند.

فرماندار نهاوند افزود:بانکهای شهرستان مشکلات تامین اعتبار وام ازدواج را مطرح نمایند تا از طریق استان پیگیری گردد. و همچنین بانک‌ها در نحوه اخذ ضامن و پرداخت وحدت رویه داشته باشند.

در پایان جلسه : از روح الله عباسی رئيس بانک ملت مرکزی نهاوند که بالاترین پرداختی تسهیلات بانکی ازدواج و فرزند آوری رادر سال ۱۴۰۱ داشته است و سعید مومیوندکه رکورد رویایی در کتاب رکوردهای جهانی گینس بنام ایشان ثبت شده است توسط مجمع خیرین ورزش شهرستان نهاوند تجلیل شد




دفعات مشاهده : 97
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد