شرح
تاريخ خبر :  دوشنبه 03 مهر 1402 - 09:10

رئیس هیأت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان:
قطار شنای استان به حرکت درآمده است

حامد جلیلوند گفت :اردو تیم ملی جوانان شنا نقطه عطف شنای استان ددر این سال ها بود و قطار شنای استان به حرکت درآمده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان؛حامد جلیلوند ریاست هیأت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان در گزارش عملکرد فصل تابستان این هیأت گفت:
تابستان امسال را پس از همایش بزرگ مربیان و متولیان هیأت های شهرستان های استان با دوره های متعدد بازآموزی و دانش افزایی مربیان استان آغازکردیم. هیأت استان الویت اهداف خود را بروزرسانی و دانش افزایی مربیان استان میداند که در این راستا توانستیم دوره های متعدد بازآموزی، دانش افزایی و صدور پروانه فعالیت بیش از ۱۵۰ مربی سطح استان را برگزار نماییم تا کلاس های اوقات فراغت و آموزشی استخرهای سراسر استان از سطح کیفی خوبی برخوردار باشند.
همچنین در راستای طرح سطوح هفتگانه آموزش شنای فدراسیون و بالا بردن سطح کیفی آموزش و سنجش عملکرد مربیان بیش از ۲۵ دوره تعیین سطح شناآموزان رادر استخرهای استان پیگیری و اجرا نمودیم که اهدای گواهی آموزش سطوح هفتگانه با نظارت فدراسیون نیز در این دوره ها انجام شد.
باید به این نکته اشاره نمود که این اتفاق از نظر فنی و توسعه رشته شنا بسیار حائز اهمیت بود و برای اولین بار در استان به همت کمیته آموزش هیات استان اجرا شد.
جلیلوند در این گزارش ادامه داد: اقدام بزرگ و بسیار مهم دیگری که در این فصل اجرا و برگزار شد میزبانی اردو تیم ملی جوانان شنا بود.این اردو با دعوت ۲۶ شناگر از سراسر کشور و پنج مربی از کادر فنی فدراسیون در تیر ماه برگزار شد.حضور سه شناگر به نام های علیرضا یاری،بهشاد آرین فر و محمد موسوی از شناگران استان و حضور جمال جنانی سرمربی تیم استان بعنوان مربی در کادر فنی تیم ملی نکته مورد توجه این اردو بود که میشود بعنوان نقطه عطف این سالهای شنای استان از آن یاد کرد.

جلیلوند در ادامه افزود: پس از برگزاری اردو تیم ملی و انتصاب شاهین زائری زاده بعنوان مسئول کمیته فنی و مهدی میرشاه ولد بعنوان مسئول کمیته برگزاری جشنواره ها و مسابقات هیأت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان به برگزاری مسابقات استانی و جشنواره های دختران در فصل تابستان پرداختیم که این مسابقات منجر به اعزام چهار تیم استان در مسابقات مختلف کشوری از جمله المپیاد استعداهای برتر ورزش کشور در دو بخش پسران و دختران بود.




دفعات مشاهده : 190
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد