شرح
تاريخ خبر :  دوشنبه 03 مهر 1402 - 09:20

بادامی نجات،رئیس هیئت والیبال استان همدان:
هیئت والیبال استان همدان در رده بندی فدراسیون ده پله ارتقاء یافت

رئیس هیئت والیبال استان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه اقدامات مثبت و رو به جلویی در دوسال گذشته والیبال استان رقم خورده است بیان کرد: یک وظیفه بر دوش ماست آنهم تقویت و توسعه والیبال در استان است تا این رشته به جایگاه واقعی خود در سطح کشور بازگردد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از هیات والیبال ،رئیس هیئت والیبال استان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه اقدامات مثبت و رو به جلویی در دوسال گذشته والیبال استان رقم خورده است بیان کرد: یک وظیفه بر دوش ماست آنهم تقویت و توسعه والیبال در استان است تا این رشته به جایگاه واقعی خود در سطح کشور بازگردد.

حمید بادامی نجات با ارائه گزارش عملکرد هیئت والیبال در یکسال گذشته بیان کرد: در این مدت اقدامات شاخص و مثبتی صورت گرفته که ملاک عمل هیئت در فدراسیون با همین اقدامات سنجیده می شود.

بادامی نجات با بیان اینکه در دو سال گذشته بین هیئت های استانی فعال زیر نظر فدراسیون والیبال ۱۰پله ارتقا داشته ایم گفت: در سال ۱۳۹۹ رتبه بیست و در سال ۱۴۰۰ رتبه ۱۵ کشور بوده ایم که با انجام اقدامات موثر در سال گذشته با ۵پله صعود به رده دهم فدراسیون رسیده‌ایم.
وی با بیان اینکه در رده های سنی مختلف به مسابقات کشوری اعزام کرده ایم گفت: از کارهای شاخص هیئت،میزبانی مسابقات جوانان کشور بوده که با نگاه مثبت به این موضوع در آینده می توانیم شاهد اتفاقات خوب در والیبال استان باشیم.




دفعات مشاهده : 94
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد