شرح
تاريخ خبر :  دوشنبه 03 مهر 1402 - 09:23

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دیدار هیئت رئیسه والیبال استان:
عملکرد هیئت والیبال قابل تحسین است

مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با هیئت رئیسه والیبال استان ضمن تسلیت درگذشت سرکار خانم مسعودی بیان کرد: این بانو از افتخارات جامعه ورزشی استان محسوب می‌شود که خدمات قابل تقدیری برای والیبال به جا گذاشته است،لازم میدانیم این ضایعه تلخ را به خانواده والیبال تسلیت بگوئیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان،مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با هیئت رئیسه والیبال استان ضمن تسلیت درگذشت سرکار خانم مسعودی بیان کرد: این بانو از افتخارات جامعه ورزشی استان محسوب می‌شود که خدمات قابل تقدیری برای والیبال به جا گذاشته است،لازم میدانیم این ضایعه تلخ را به خانواده والیبال تسلیت بگوئیم.

علی حقیقی در ادامه با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته در هیات والیبال استان گفت: کارهای ارزشمندی در مدت کوتاه صورت گرفته است که از جمله آن میتوان به میزبانی همدان در مسابقات کشوری اشاره کرد.

حقیقی افزود: طبق گزارش عملکرد ارائه شده و ارزیابی صورت گرفته این هیات در جایگاه خوبی هم در سطح استان و هم در سطح ملی داراست‌.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه دستگاه ورزش استان به آرامش نسبی رسیده است، گفت: انتظار می‌رود در برخی شهرستان ها که رشته والیبال منفعل است با ایجاد تغییرات،اتفاقات خوبی در این شهرستان‌ها شاهد باشیم.




دفعات مشاهده : 101
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد