شرح
تاريخ خبر :  سه‌شنبه 04 مهر 1402 - 10:18

آغاز عملیات کاشت چمن تنها زمين چمن طبیعی شهرستان رزن

عملیات بذرپاشی برای کاشت چمن طبیعی مجموعه ورزشی سرداران شهیدرزن آغاز شده و حدود ۲ ماه فرصت لازم است تا بذرهای کاشته شده به چمن تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و به نقل از شهرستان رزن؛ حسین قراگوزلو رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان رزن عنوان کرد: عملیات بذرپاشی برای کاشت چمن طبیعی مجموعه ورزشی سرداران شهیدرزن آغاز شده و حدود ۲ ماه فرصت لازم است تا بذرهای کاشته شده به چمن تبدیل شود.

وی افزود: برای کاشت چمن طبیعی و بازسازی مجموعه ورزشی سرداران شهیدرزن بالای ۵۰میلیاردریال هزینه شده که البته زیرساخت‌های لازم برای این امر با دقت انجام شده تا برای کاشت چمن طبیعی با مشکلی مواجه نشویم.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان رزن ادامه داد: قبل از بذرپاشی و کاشت چمن طبیعی در مجموعه ورزشی سرداران شهیدرزن مراحل زیادی انجام شد که می‌توان به جمع‌آوری چمن قبلی، خاک‌برداری، کانال‌کشی، کودپاشی،حفاری چاه، نصب سیستم‌های آبیاری اتوماتیک اشاره کرد.

وی بیان کرد: چمن طبیعی مجموعه ورزشی فوق طبق استانداردهای ملی و یکی از بهترین چمن‌های طبیعی است که در این ورزشگاه کاشت می‌شود تا پس از هفت سال این ورزشگاه دارای چمن طبیعی مناسب و استاندارد شود.
گفتنی است یکی از دلایل تسریع در تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام، تزریق به موقع اعتبارات سفر اول رییس جمهور به شهرستان است که مشکل اعتباری طرح های ورزشی را تا حد زیادی برطرف کردو احیای تنها زمين چمن طبیعی شهرستان با پیگیری ها و مساعدت های نماینده‌ محترم مردم شریف رزن در مجلس شورای اسلامی، فرماندارمحترم شهرستان،مدیر کل محترم ورزش وجوانان استان ، شهرداری و شورای اسلامی شهر رزن،اداره برق و هیأت فوتبال شهرستان صورت گرفت.




دفعات مشاهده : 95
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد