شرح
تاريخ خبر :  سه‌شنبه 04 مهر 1402 - 11:31

ملایر قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی استان همدان گرامیداشت هفته دفاع مقدس شد

ورزشکاران ملایری با کسب سی مدال درخشان طلا ،نقره و برنز مسابقات کاراته قهرمانی استان در سالن سه هزار نفری غدیر با اقتدار بر سکوی قهرمانی آن ایستادند .


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به نقل از شهرستان ملایر ،مسابقات کاراته قهرمانی استان همدان با همکاری هیئت کاراته و اداره ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی، مدافعین حرم، امنیت و سلامت در سالن سه هزار نفری غدیر ملایر برگزار شد .

بیش از ۲۴۳ نفر از ورزشکاران و قهرمانان این رشته ورزشی از سراسر استان همدان در قالب ۱۸ تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن در چهار رده سنی خردسالان ،نونهالان ،نوجوانان و جوانان با هم به رقابت پرداختند.


ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر به اتفاق هیئت همراه و ریاست هیئت کاراته استان همدان و اعضای این هیئت در سالن ۳۰۰۰ نفره غدیر ملایر حضور پیدا کردند و از نحوه برگزاری آن بازدید به عمل آورده و از عوامل اجرایی و برگزاری این دوره از مسابقات قدر دانی به عمل آوردند.

در نهایت ورزشکاران ملایری توانستند با حضوری قدرتمند و همت و تلاشی خستگی ناپذیر با کسب سی مدال درخشان و رنگین طلا، نقره و برنز این دوره از مسابقات با اقتدار بر سکوی قهرمانی آن بایستند .

تیمهای شهید همدانی و شیران همدان نیز به ترتیب عناوین نایب قهرمانی و سومی این مسابقات را از آن خود کردند.

شایان ذکر است تیم شهرستان ملایر در رده های مختلف سنی زیر نظر مربیان حمیدرضا ظفری، محمد واحدی،فرشید یگانه نسب، مجتبی جعفری، میلاد شعبانلو وایمان عبادت طلب تمرین و فعالیت می کنند .




دفعات مشاهده : 124
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد