شرح
تاريخ خبر :  چهارشنبه 05 مهر 1402 - 08:47

گرامیداشت هفته دفاع مقدس
برگزاری مراسم اختتامیه مدارس ورزش ژیمناستیک در شهرستان ملایر

هیئت ژیمناستیک شهرستان ملایر با برگزاری مراسم اختتامیه مدارس ورزش ژیمناستیک هفته دفاع مقدس را در سالن ژیمناستیک شهید شاملو مجموعه ورزشی تختی گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به نقل ا ز شهرستان ملایر ،سطح بندی نوآموزان رشته ورزشی ژیمناستیک در بخش دختران در چهار سطح و محک زدن توانایی آنان از سوی مربیان حاذق و کاردان این رشته ورزشی بیات،حبیبی و شیخعلی و معرفی مستعدین آن برای تشکیل تیمهای پایه از موارد مهم برگزاری مراسم و جشن اختتامیه مدارس ورزش ژیمناستیک بود که با همکاری هیئت ژیمناستیک و مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن شهید شاملو مجموعه ورزشی سردار شهید حاج حسن تاجوک برگزار شد.

بیش‌از ۸۰ نو آموز که در طول سه ماه تعطیلی تابستان در طرح اوقات فراغت به فراگیری آموزش های لازم در این رشته ورزشی پرداخته بودند در آزمون سطح بندی آن شرکت کردند و با هم به رقابت پرداختند.

در پایان و طی مراسمی با اهداء گواهینامه سطح بندی در چهار سطح با توجه به امتیاز کسب شده در آزمون آن از ورزشکاران شرکت کننده تجلیل و تقدیر به عمل آمد .




دفعات مشاهده : 99
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد