شرح
تاريخ خبر :  پنج‌شنبه 06 مهر 1402 - 09:23

تجلیل از رشادت و ایثارگری "حاجی محمد خدابخشی " کوهنورد جانباز تویسرکان

اداره ورزش و جوانان تویسرکان به همراه هیئت کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از جانباز سرافراز "حاجی محمد خدابخشی" تجلیل کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از تویسرکان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شایسته رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه اعضاء هیئت کوهنوردی تویسرکان با حاجی محمد خدابخشی دیدار و از ایشان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل و دلجویی کردند.
حاجی محمد خدابخشی جانباز چهل درصد و دارای سیزده ماه سابقه حضور در جبهه است و در عملیات والفجردو منطقه حاج عمران به درجه رفیع جانبازی نائل شد.
او از دوران جوانی تا کنون از ورزشکاران فعال رشته کوهنوردی شهرستان است. مناعت طبع ، تواضع و روحیه از خودگذشتگی از ویژگی های بارز این ایثارگر دوران دفاع مقدس است.
جانبازی؛ سندی گویا از ایثار ومدال افتخاری است بر گردن ایثارگران و جانبازان عزیز و سر افراز کشور که در راه رسیدن به اهداف و آرمانهای خود از ارزشمندترین دارایی شان که جانشان است، گذشتند. بسیاری از دستاوردهای ایران مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان و ایثارگران و صبر و شکیبایی خانواده های مکرم ایشان است.




دفعات مشاهده : 120
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد