شرح
تاريخ خبر :  پنج‌شنبه 06 مهر 1402 - 09:54

برگزاری جشن بادبادک ها بمناسبت گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان رزن

در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت جشن بادبادك ها همراه با دلنوشته درموردعفاف و حجاب با حضور كودكان و خانواده هاي رزنی درفضای باز پارک ملت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و به نقل از شهرستان رزن؛ جشن بادبادك ها به مناسبت آغاز هفته هفته وحدت همراه با دلنوشته درموردعفاف و حجاب با حضور كودكان و خانواده هاي رزنی روز چهارشنبه‌ ۵مهرماه درفضای باز پارک ملت برگزارشد.

حسین قراگوزلو رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان رزن با بیان این که این گونه برنامه ها فرصت مناسبی را پیش روی کودکان و نوجوانان می گذارد تا در کنار یکدیگر زمینه حضور در جمع همسالان خود را داشته باشند و ورزش ها و تفریحات گروهی را تمرین کننداظهارداشت: اجراي برنامه هاي شاد و متنوع فرصتی است که می تواند در راستای ترویج فرهنگ و استحکام بنیان خانواده توسط دستگاه های اجرایی و تشکل های مردمی به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است جشن بادبادک ها با هدف شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان،همراه با دلنوشته درموردعفاف و حجاب برروی بادبادک ها به همت #هیأت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و #سازمان مردم نهاد جوانان زندگی روشن فردا برگزار گردید.




دفعات مشاهده : 101
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد