شرح
تاريخ خبر :  شنبه 08 مهر 1402 - 07:51

کمیته آسیب های اجتماعی شهرستان بهار تشکیل جلسه داد

کمیته آسیب های اجتماعی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهار با حضور اعضای کمیته در محل اداره بهزیستی شهرستان بهار تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از شهرستان بهار ،کمیته آسیب های اجتماعی ستاد امور جوانان شهرستان بهار با حضور اعضای کمیته با موضوع بررسی مشکلات موجود در جامعه و ارائه پیشنهادات مربوطه جهت برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهار با موضوع اسیب های اجتماعی تشکیل جلسه داد.
در ابتدا قادری رئیس اداره بهزیستی و رئیس کمیته اسیب های اجتماعی ستاد ساماندهی امور جوانان ضمن خوش آمد گوئی و تقدیر از حاضرین هدف از تشکیل جلسه را تهیه و تصویب موضوع جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بصورت کارشناسی شده عنوان نمود. وی در ادامه به مشکلات موجود در شهرستان اشاره نمود و پیشنهادبرنامه ریزی و آسیب شناسی مشکلات اجتماعی بر اساس محله ور بودن را عنوان نمودند.
در ادامه نیز جعفری فرازمند دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار توضیحاتی از مورد وظایف و عملکرد کمیته های تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان پرداختند همچنین گزارشی از برنامه های اجرا شده این اداره در خصوص پیشگیری از اسیب های اجتماعی داده و پیشنهاد دادند که در اجرای برنامه های پیشنهادی حاشیه های شهر و مناطق کم برخوردار در اولویت قرار گیرند.
در ادامه همچنین کارشناس اسیب های اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان بهار موارد ابتلابه این نهاد در مورد اسیب های اجتماعی را از قبیل ، بیکاری جوانان –ترویج بی بندوباری- مصرف مواد مخدر در بین نوجوانان و جوانان –ترک تحصیل – مزاحمت های متورسواران و ... عنوان نموده و گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان ارائه نمود .
خانم رسولی مدیر مرکز نگاهی نو نیز در ادامه جلسه برنامه ریزی مدون و داشتن خروجی مناسب از جلسات برگزار شده را خواستار شده و مواردی از قبیل عدم همکاری مدیران و مسولین آموزش و پرورش و عدم حضور کارشناسان متخصص در مدارس و عدم اشنایی والدین با فضای مجازی را از مشکلات شاخص در اسیب های اجتماعی مطرح نمودند
در ادامه نیز کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی ، کمیته امدا د ، مرکز بهداشت نظرات خود در مورد اسیب های اجتماعی و نحوه رفع موارد ذکر شده را مطرح نمودند . در پایان نیز موارد ذیل با تائید حاضرین در جلسه به عنوان مصوبه مورد جهت ارائه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهار تایید قرار گرفت .




دفعات مشاهده : 86
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد