شرح
تاريخ خبر :  شنبه 08 مهر 1402 - 09:29

دوره مربیگری درجه ۳ شنا ویژه آقایان برگزار شد

جمال جنانی دبیر هیأت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان اعلام داشت:دوره های مختلف کمیته آموزش را هدفمند برنامه ریزی نموده ایم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از هیأت شنا،شیرجه و واترپلو؛دوره مربیگری درجه ۳ شنا در استان همدان با حضور ۳۰ داوطلب و با تدریس علیرضا مهاجر مدرس رسمی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو جمهوری اسلامی ایران در استخر شهید دهقانی مریانج برگزار شد.جمال جنانی دبیر هیأت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان اعلام داشت:در کمیته آموزش سعی نموده ایم با برنامه ریزی هدفمند در راستای توسعه رشته شنا،شیرجه و واترپلو و نیازهای استان نسبت به برگزاری دوره های مختلف اقدام نماییم.
وی اشاره نمود: دوره مربیگری درجه ۳ شنا که به لحاظ فنی تمرکز بر پرورش مربیان آموزشی دارد نیاز ما را در استان نسبت به آموزش های اصولی و فنی شناآموزان مبتدی با توجه روش های آموزشی مدرن برطرف مینماید. او گفت: تلفیق و همکاری مربیان جوان و با انگیزه در کنار مربیان با تجربه قطعا نتیجه خوشایندی را رقم خواهد زد تا شاهد درخشش استعدادهای این رشته در استان باشیم.
جمال جنانی در ادامه گفت: در نیم سال دوم در کمیته آموزش هیات استان تصمیمات و برنامه ریزی هایی در خصوص برگزاری دوره های داوری ، کارگاه های تخصصی و عملی انجام شده است.جمال جنانی دبیر هیأت شنا،شیرجه و واترپلو استان در پایان گفت: در امر آموزش، پرورش مربیان علمی،فنی و آشنا با بهترین روش های آموزش الویت تصمیمات ما در هیأت استان میباشد لذا در این راستا از بهترین مدرسان کشور دعوت بعمل آمده است تا با حضور در دوره های مختلف استان این هدف را محقق نمایند چرا که توسعه هر رشته ای نیازمند مربیانی دلسوز،فنی و علمی میباشد.




دفعات مشاهده : 152
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد