شرح
تاريخ خبر :  شنبه 08 مهر 1402 - 11:00

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان اسدآباد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اسدآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به نقل از شهرستان اسدآباد ؛در این همایش اقشار مختلف مردم, فرماندار, معاون سیاسی امنیتی فرمانداری, شهردار اسدآباد حضور داشتند و مسیر میدان دانشگاه تا گلزار شهدای گمنام واقع در پارک جنگلی پیاده روی کردند.
این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان, هیأت ورزشهای همگانی,بسیج ورزشکاران, فرمانداری, دانشکده علوم پزشکی, شهرداری, شورای اسلامی, نیروی انتظامی, شرکت نگین حدید غرب برگزار شد.
در این همایش حسین علی شرکائی فرماندار شهرستان درخصوص اهمیت ورزش همگانی و توسعه سلامت جسمی و روحی و تاثیرات آن در زندگی اجتماعی مردم عنوان نمود توسعه و ترویج ورزش همگانی و قرار دادن آن به عنوان یک فرهنگ در بین مردم ایران اسلامی بایستی نهادینه گردد، در همین ارتباط شرایط و بسترهای مناسب موجود در زادگاه بیدارگر مشرق زمین به عنوان یک فرصت استثنایی برای شتاب جدی ورزش در دو بعد همگانی و قهرمانی وجود دارد.
شرکایی همچنین پياده‌روي را يكي از مفيدترين، در دسترس‌ترين و كم‌هزينه‌ترين ورزش‌ها دانست و افزود پیاده روی به ‌راحتي مي‌تواند جايگاه خود را در زندگي روزمره ما پيدا كند و برگزاري همايش بزرگ پياده روي خانوادگي در اسدآباد با هدف ترويج فرهنگ ورزش در خانواده‌ها صورت مي گيرد.
اجرای ورزش صبحگاهی ,حرکات نمایشی کونگ فو کاران و اجرای موسیقی زنده از برنامه‌های ویژه پیاده روی بود.
جوائز این برنامه شامل ۵ دستگاه دوچرخه و ۴ عدد کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی که به قید قرعه به شرکت کنندگان در همایش اهدا شد.




دفعات مشاهده : 107
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد