شرح
تاريخ خبر :  چهارشنبه 12 مهر 1402 - 12:28

کسب 226 مدال رنگارنگ ملی و فراملی توسط ورزشکاران استان همدان

علی حقیقی گفت: در نیمه نخست سال جاری با صید ۲۲۶ مدال رنگارنگ ملی و فراملی و گذاشتن آنها در ویترین افتخارات خود، نیم سال درخشانی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، در حوزه ورزش هم از حیث قهرمانی و نیز همگانی از جایگاه بالا و قابل توجهی برخوردار است، این جایگاه به واسطه نگاه ویژه دولت سیزدهم به تقویت ورزش و حمایت مدیران استانی در سال جاری ارتقا پیدا کرده است.

ورزش همدان در۲ سال گذشته دستاوردهای مهمی در عرصه‌های بین المللی را بدست آورده است که بیانگر ریل گذاری مناسب دولت سیزدهم در این حوزه است.

این روزها لبخند موفقیت و پیروزی در ورزش دیار هگمتانه جاری شده و آمارها نشان از ثبت رکورد تاریخی در کسب نشان‌های قهرمانی در میادین بین المللی دارد.

ورزشکاران استان همدان در نیمه نخست امسال موفق به کسب ۴۷ نشان رنگارنگ در مسابقات جهانی، آسیایی و تورنمنت‌های بین المللی شدند.

کسب هشت نشان آسیایی، ۱۹ مدال جهانی و ۲۰ عنوان بین المللی رهاورد ورزشکاران استان همدان در ۶ ماهه نخست سال جاری بود.

کسب هشت نشان آسیایی، ۱۹ مدال جهانی و ۲۰ عنوان بین المللی رهاورد ورزش استان همدان در ۶ ماهه نخست سال جاری بود.

۶۰ ملی پوش در نیمه نخست سال جاری عازم مسابقات فراملی شدند که از این تعداد ۲۷ نفر آسیایی و هشت نفر در میادین جهانی شرکت داشتند.

همچنین ورزشکاران همدانی در رویدادهای کشوری صاحب ۱۷۹ نشان رنگارنگ شدند که از این تعداد ۶۰ مدال رنگ طلایی داشت و ۲۸ نقره و ۹۱ نشان برنز بود.

ورزشکارن همدانی در بخش تیمی نیز روزهای درخشانی را امسال سپری کردند و توانستند ۲۱ عنوان به ترتیب هفت مقام قهرمانی، پنج نایب قهرمانی و ۹ رتبه سومی را کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: ورزش استان در سال جاری رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشت و ورزشکاران استان در میادین بین المللی، آسیایی و جهانی مدال‌های خوش رنگی کسب کردند که حاصل حمایت های ویژه استاندار همدان، نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات های ورزشی، مربیان و زحمات ورزشکاران است.

علی حقیقی کسب این مدال‌ها را حاصل برنامه ریزی خوب هیات‌های ورزشی، حمایت‌های دستگاه ورزش و تلاش ورزشکاران ملی پوش دانست.

وی با تاکید بر لزوم توجه شهرستان‌ها به شناسایی نخبه‌های منطقه‌ای خود، گفت: شناسایی و جذب استعدادها با هدف پرورش و شکوفایی آن‌ها در رشته‌های ورزشی بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: در کسب مدال‌های رنگارنگ شاهد درخشش شهرستان‌ها در میادین فراملی هستیم که نشان می‌دهد در توجه به استعدادها، برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است.




دفعات مشاهده : 112
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد