شرح
تاريخ خبر :  يك‌شنبه 16 مهر 1402 - 09:07

برگزاری جشن گلریزان گرامیداشت هفته وحدت در روستای حسین آباد ناظم شهرستان ملایر


جشن گلریزان با هدف کمک به دانش آموزان خانواده های جامعه هدف با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان در سالن زورخانه شهدای روستای حسین آباد ناظم از توابع بخش سامن شهرستان ملایر به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به نقل از شهرستان ملایر،کمک به خانواده های جامعه هدف که در روستاها زندگی میکنند و شاد کردن دل دانش آموزانی که در اغازین روزهای سال تحصیلی جدید دوست دارند به مانند دیگر دانش آموزان در کلاس درس حاضر شوند از اهداف مراسم جشن گلریزان بود که توسط باستانی کاران روستای حسین اباد ناظم از توابع بخش سامن در گود زور خانه شهدای این روستا به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص)برگزار شد .

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر به اتفاق هیئت همراه , رئیس هیئت روستایی و بازی های بومی محلی , مسئول نمایندگی اداره ورز ش و جوانان بخش سامن , فرماندهی پاسگاه انتظامی و دیگر مسئولان بخش سامن و همچنین دهیار و اعضای شورای روستای مربوطه و تنی چند از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ورزشی در این مراسم حضور داشتند.

باستانی کاران زورخانه شهدای روستای حسین آباد ناظم با اجرای حرکات باستانی چون شنای باستانی , میل بازی و چرخ تیز هفته دفاع مقدس , هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) را گرامی داشتند .

در پایان نیز با همدلی و نیت خالصانه خود با برگزاری جشن گلریزان در حمایت از دانش آموزان خانواده های جامعه هدف شتافتند.




دفعات مشاهده : 79
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد