شرح
تاريخ خبر :  يك‌شنبه 16 مهر 1402 - 12:01

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان رزن

در آستانه فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت روز روستا و عشایر همایش پیاده روی خانوادگی در روستای سورتجین شهرستان رزن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به نقل از شهرستان رزن،در آستانه فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت روز روستا و عشایر با هدف توسعه ورزش در روستاها ،ایجاد انگیزه در بین خانواده ها و جوانان روستایی برای جذب به ورزش و اجرای طرح نشاط اجتماعی در روستاها با همکاری هیئت همگانی،دهیاری سورتجین و اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار نه به اعتیاد ،زندگی سالم و جامعه سالم در روستای سورتجین برگزار شد.

بیش از ۵۰۰ نفر از اهالی خونگرم و ورزش دوست  روستای سورتجین در این همایش شرکت کردند و مسیر دوکیلومتری به سمت مدرسه کمیل را طی کردند.

ریاست اداره ورزش و جوانان به اتفاق همکاران خود ،رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان رزن ،بخشداری رزن، ، شبکه بهداشت رزن،دهیاری روستای مربوطه در این همایش حضور داشتند.

حسین قراگوزلو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن قدر دان زحمات عوامل اجرایی این همایش خوب و پرشور و مردمی شد و ورزش و تندرستی با هدف  ایجاد شور و نشاط اجتماعی را یکی از راههای مقابله با آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از بلای خانمانسوز اعتیاد دانست .


در پایان ضمن اجرای ورزش صبحگاهی و اجرای زنده موسیقی با حضور مسئولین حاضر به قید قرعه با اهداء هدایا یی که از سوی هیئت های ورزش های همگانی و دهیاری سورتجین تهیه و تدارک دیده شده به ۴۵ نفرکارت هدیه اهدا گردید.
برگزاری ایستگاه سلامتی، ترویج جوانی جمعیت، تجلیل از قهرمان مسابقات آسیایی کاراته روستای سورتجین و مادر شهید محمد جربان برگزار و در پایان مطلب مهمی در خصوص تب مالت در اختیار مردم روستا توسط شبکه بهداشت و درمان قرار داده شد.




دفعات مشاهده : 93
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد