شرح
تاريخ خبر :  دوشنبه 17 مهر 1402 - 11:41

فتحی در ریاست هیات بولینگ بیلیارد استان همدان ابقا شد

محمد فتحی با ۱۵ رای از ۱۸ رای ماخوذه در ریاست هیات بولینگ بیلیارد استان همدان ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مجمع انتخاباتی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس همدان روز دو شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و علی سلطان پور دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد و به میزبانی سالن کنفرانس سالن فرهاد میرزاجانی همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مجمع با اشاره به اینکه بولینگ و بیلیارد از زیرساخت خوبی برخوردار است، گفت: برگزاری دوره های آموزشی و همایش های عمومی برای معرفی هرچه بهتر در بین خانواده از مهمترین نیازهای این ورزش است.

حقیقی گفت: شرایط برای سرمایه گذاری در بولینگ و بیلیارد استان فراهم است و تلاش بر این است که این رشته ورزشی در سطح استان گسترش یاید و فرد منتخب این مجمع باید برای پویا و فعال تر شدن این رشته تلاش کند.

وی یادآور شد: باید ضمن ایجاد زمینه های لازم فرهنگی در بین مردم برای توسعه این ورزش ها نسبت به تهیه امکانات اولیه مثل میز و لوازم مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمد فتحی وصادق ترابی دو کاندید تصدی ریاست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس بودند که در ادامه مجمع رای گیری برگزار شد و از مجموع ۱۸ رای ماخوذه محمد فتحی با کسب ۱۵ رای برای چهارسال دیگر در این هیات ابقا شد .

همچنین در پایان با رای گیری اعضا مجمع خانم ناصری بعنوان نایب رئیس بانوان ،خانم یونسی خزانه دار و آقایان حمید خلج ، مجید ساغرچی و علیرضا فعله گری به عنوان اعضای هیات رئیسه و وحید پیروز به عنوان بازرس قانونی هیات بیلیارد و بولینگ انتخاب شدند.




دفعات مشاهده : 125
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد