شرح
تاريخ خبر :  دوشنبه 17 مهر 1402 - 11:42

به مناسبت هفته نیروی انتظامی
دیدار رئیس ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان با فرماندهی نیروی انتظامی

شایسته رئیس ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان صبح امروز با سرهنگ نوری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از شهرستان تویسرکان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان به مناسبت هفته نیروی انتظامی به همراه معاون اداره ورزش و جوانان، روئسای هیئت فوتبال، هیئت روستایی و هیئت دوومیدانی صبح امروز با سرهنگ نوری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیدار کردند. رئیس اداره ورزش و جوانان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی در امر ورزش افزود: اداره ورزش و جوانان تویسرکان همواره با نیروی انتظامی در برنامه‌های مختلف تعامل دوسویه داشته است و امیدواریم بیش‌ازپیش این هماهنگی و تعامل ادامه داشته باشد.
سپس شایسته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گزارشی از اقدامات و همکاری‌های مشترک اداره ورزش و جوانان و بخش تربیت‌بدنی نیروی انتظامی ارائه نمود.
سرهنگ نوری فرماندهی نیروی انتظامی نیز با اشاره به اینکه موضوع ورزش ازجمله موضوعاتی است که نیروی انتظامی به آن توجه ویژه‌ای دارد اظهار داشت‌: نیروی انتظامی در راستای ترویج فرهنگ ورزش به‌ خصوص ورزش همگانی و تامین امنیت مسابقات ورزشی در کنار اداره ورزش و جوانان و همسو با آن در خدمت‌رسانی به مردم پیش‌گام است.




دفعات مشاهده : 94
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد