شرح
تاريخ خبر :  چهارشنبه 19 مهر 1402 - 11:43

نشست روسای هیات های ورزشی شهرستان فامنین برگزار شد

نشست روسای هیات های ورزشی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به نقل از شهرستان فامنین:نشست روسای هیات های ورزشی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین و کارشناسان ورزشی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و ارائه برنامه های پیش بینی شده شش ماهه دوم سال 1402 روز سه شنبه هفدهم مهر ماه 1402 در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
مجید عاشوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین ضمن عرض خوش آمد گویی و تبریک پیشاپیش به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و هفته وحدت اظهار داشت:هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه آغاز وتا دوم آبان ماه ادامه خواهد داشت که در این هفته اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین همگام با سراسر کشور اجرای برنامه های متنوعی را در دستور دارد تا بتواند سهمی ارزنده در ترویج ورزش داشته باشد.
وی در ادامه افزود: کشف استعداد و گزینش آنها در سنین پایین و سپس هدایت ،کنترل و ارزیابی آنها در صعود به بالاترین سطح مهارت اهمیت بسیاری دارد. هیات های ورزشی می توانند با همکاری و هماهنگی بعمل آمده با اداره آموزش و پرورش با برنامه ریزی اصولی و دقیق ،زمینه پرورش استعدادهای ورزشی را فراهم کنند.
درادامه این جلسه روسای هیات های ورزشی نظرات و پیشنهاد های خود را ارائه نمودند.




دفعات مشاهده : 142
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد