شرح
تاريخ خبر :  شنبه 22 مهر 1402 - 08:53

جشنواره با شکوه روز جهانی اسکواش در پارک مردم برگزار شد

به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز جهانی اسکواش ، جشنواره اسکواش همدان با حضور خانواده اسکواش همدان ، در پارک مردم همدان کنار کورت اسکواش برگزار شد .



به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از هیات اسکواش ،به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز جهانی اسکواش ، جشنواره اسکواش همدان با حضور خانواده اسکواش همدان ، مدیران ، اصحاب رسانه ،ورزشکاران و مربیان و خانواده آنها در پارک مردم همدان کنار کورت اسکواش برگزار شد .
ربانی مهر رئیس هیات اسکواش استان همدان در این جشنواره گفت :
این جشنواره به مناسبت روزحهانی اسکواش و باهدف معرفی اسکواش در سطح عمومی جامعه با شعار هر خانواده یک تیم اسکواش برگزار شد .
رئیس هیات اسکواش استان همدان گفت :
اسکواش همدان در سالهای اخیر با رشد ۴۰ درصدی جذب بازیکنان و رشد ۱۵ پله ای در ارزیابی فدراسیون اسکواش ، موفقیت های خوبی داشته است .
ربانی مهر گفت : برنامه های خوبی برای توسعه اسکواش پیش بینی شده است و با تویعه زیرساخت ها و تکمیل پروژه اسکواش در آینده شاهد توسعه اسکواش همدان در سطح ملی خواهیم بود .
رئیس هیات اسکواش استان همدان گفت:
با همکاری بسیار خوب اداره کل ورزش وجوانان استان همدان اعتبار خوبی برای پروژه اسکواش تامین شد که خبر خوبی برای خانواده اسکواش همدان است .
ربانی مهر گفت:هر هفته برنانه های خوب و متنوعی برای توسعه اسکواش همدان داریم و هم اکنون اسکواش همدان در مسیر پیشرفت است .
در پایان این برنامه از خانواده های اسکواشی، متولدین هفته اسکواش، مسابقات نقاشی کودکان، عکس های اسکواشی ، مدارس اسکواشی و مدیران اسکواشی تجلیل شد .




دفعات مشاهده : 94
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد