شرح
تاريخ خبر :  شنبه 22 مهر 1402 - 09:40

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان تکواندو و بدنسازی در شهرستان رزن

در آستانه فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش با همت اعضای شورای اسلامی شهر رزن از مقام آوران رشته های تکواندو و بدنسازی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از شهرستان رزن؛ در آستانه فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش با همت اعضای شورای اسلامی شهر رزن از مقام آوران رشته های تکواندو و بدنسازی در محل دفتر شورای اسلامی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن تجلیل به عمل آمد.
شهرام وثاقتی رئیس شورا شهر رزن ضمن تاکید بر لزوم تشویق نسل جوان جهت ارتقا ظرفیت ورزشی شهر رزن و درخشش در عرصه های استانی وملی اظهار داشت : یکی از هویت های شهر رزن، ورزش و ورزشکاران آن است. که با وجود امکانات وظرفیت های موجود ، برای شهر بزرگ رزن در عرصه های استانی وملی افتخار آفریدند.

وثاقتی افزود: بزرگترین سرمایه و ثروت شهر رزن، بزرگان، مشاهیر و نام آوران ورزشی و فرهنگی است که گرامی داشت ایشان قطعاً نقشی اساسی در دورنمای توسعه شهر خواهد داشت.

در ادامه این مراسم، حسین قراگوزلو رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان رزن، ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری همایش تجلیل از ورزشكاران رزنی گفت: ورزشکاران رزنی بعنوان سرمایه های شهرمان، همواره پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورده اند که به پاس تجلیل از این عزیزان، این همایش برپا شده است و وظیفه داریم نامشان را گرامی بداریم. این افراد در هر میدانی كه حضور یافته اند نام رزن را بلند آوازه كرده اند.

وی با بیان اینكه در طول سالیان اخیر همواره شاهد درخشش ورزشكاران رزنی در میادین مختلف بوده ایم، خاطر نشان كرد: آن ها با منش پهلوانی خود علاوه بر كسب افتخارات بی شمار، اخلاق مداری را نیز ترویج كرده تا نام رزن امروز، هم از جنبه قهرمانی و هم از جنبه پهلوانی درسطح استان و كشور بدرخشد.

در پایان با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر از مقام آوران تجلیل به عمل آمد.




دفعات مشاهده : 127
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد