شرح
تاريخ خبر :  شنبه 22 مهر 1402 - 10:37

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد:
کسب رتبه ششم حوزه همگانی استان همدان در کشور

علی ضمیری کامل از کسب رتبه ششم حوزه ورزش همگانی این استان در بین 31 استان کشور در سال 1401 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: در ارزیابی صورت گرفته از عملکرد استان ها در توسعه ورزش همگانی و بررسی مستندات ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در سال ۱۴۰۱، حوزه همگانی استان همدان موفق به کسب رتبه ششم کشوری شد.

ضمیری کامل افزود: در این ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی توانست مقام اول را بدست آورد و استان های زنجان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و یزد در رتبه های دوم تا پنجم قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در ارزیابی سال ۱۴۰۰ استان در بین 20 استان نخست کشور نبود و این جهش و پیشرفت خوبی برای حوزه همگانی استان می باشد.

وی بیان کرد: اجرای همایشهای پیاده روی و خانوادگی، جشنواره های ورزشی، برگزاری جشنواره های ورزشی به مناسبت های مختلف، و برقراری تعامل با ارگانها با ارزیابی متوسط باعث شد گروه ورزشهای همگانی اداره کل ورزش و جوانان همدان مقام ششم کشوری را به خود اختصاص دهد.

ضمیری کامل با تقدیر از حمایت و تلاش های هیات همگانی استان، گفت: امید می‌رود هیات ورزش همگانی استان که یکی از هیئت‌های برتر و فعال استان به شمار می‌رود، در سال جاری نیز بتواند درخشش خوبی در سطح کشور داشته باشد.




دفعات مشاهده : 116
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد