شرح
تاريخ خبر :  دوشنبه 24 مهر 1402 - 09:41

مسابقات جام پرچم هیئت ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی استان همدان برگزار شد

مسابقات جام پرچم هیئت ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی استان همدان به میزبانی شهرستان ملایربرگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی،مسابقات جام پرچم هیئت ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی استان همدان برگزار شد.
مسابقات گانیه،دال پلان ، هفت سنگ مهارتی و تیروکمان در بخش بانوان و آقایان استان همدان به میزبانی شهرستان ملایر در محل زمین چمن سردار حاج حسن تاجوک برگزار شد.

مسابقات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جام پرچم با حضور آقای ضمیری معاون اداره ورزش و جوانان استان همدان و آقای دکتر سعید کتابی رئیس هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان همدان و آقای محسن اسکندری دبیر هیئت و خانم زهرا محمدی نائب رئیس بانوان و روسای شهرستان های هیئت ورزش های روستایی وبازیهای بومی و محلی استان همدان و سرپرست تیمهای شرکت کننده و ورزشکاران در مجموعه ورزشی زمین چمن سردار حاج حسن تاجوک شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

در این مسابقات ۱۵۰ ورزشکار در بخش بانوان و آقایان رو در روی هم قرار گرفته و به رقابت پرداختند.
در این مسابقات که همه شهرستانهای همدان شرکت داشتند در قالب رشته های ورزشی هفت سنگ مهارتی، دال پلان مهارتی، تیراندازی با کمان سنتی و گانیه(لی لی) به رقابت پرداختند.

نتایج مسابقات به شرح ذیل است:
در بخش بانوان در رشته هفت سنگ مهارتی، سمانه اسم خانی نفر اول، فائزه رستمی نفر دوم و سمیرا مالمیر نفر سوم این مسابقات شدند.
در رشته دال پلان مهارتی، زهرا مرادی نفر اول،غزاله رشیدی نفر دوم و مهناز سوری نفر سوم شدند.

در رشته تیراندازی با کمان سنتی، ملیکا جان پروری،نگین طلایی و زهرا بهادری به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آورند.

همچنین در مسابقات تیمی گانیه (لی لی)، زهرامرادی فیروز و زهرا بهادری و حدیث نظری در بخش تیمی موفق به کسب مقام اول و الهه هزاوه و مهسا بیات و شیرین نادی مقام دوم و همچنین فرانک ستاری و غزاله رشیدی و ملیکا جان پروری موفق به کسب مقام سوم در بخش تیمی شدند.

در بخش اقایان، در رشته هفت سنگ مهارتی حمیدرضا بابایی ، محمدصادق زندپور و سامان مومیوند موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند




دفعات مشاهده : 80
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد