شرح
تاريخ خبر :  دوشنبه 24 مهر 1402 - 13:02

خبری خوش و ماندگار برای مردم ورزش دوست ازندریان :
با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر شهر ازندریان صاحب ورزش کشتی شد

شهر ازندریان از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر در آستانه فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان در سالن شهدای این شهر صاحب ورزش کشتی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به نقل از شهرستان ملایر
داشتن ظرفیت و پتانسیل لازم در رشته ورزشی کشتی ، توسعه و گسترش ورزش در بخشها و روستاهای تابعه، استعداد یابی و قهرمان پروری از اهداف تشکیل شورای ورزش شهر ازندریان با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر بود که در سالن شهدای ازندریان برگزار شد .

در این جلسه که با همکاری هیئت کشتی شهرستان ملایر ،مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش جوکار و شورای شهر ازندریان برگزار شد سرگرد عباسی از سبز پوشان و راست قامتان نیروی انتظامی بعنوان سرپرست هیئت نوپای کشتی بخش جوکار انتخاب و معرفی شد .

سپهری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک آن به سبز پوشان غیور و دلیر نیروهای انتظامی با قدر دانی از زحمات مسئولین و جامعه ورزش بخش جوکار و شهر ازندریان را بسیار مبارک و میمون دانست و توسعه ورزش در بخش ها را یکی از اهداف مهم و اولویت دار اداره ورزش و جوانان عنوان کرد و این حرکت را راهی برای توسعه ورزش کشتی در شهر ازندریان و قهرمان پروری آن در شهرستان و استان و حتی کشور دانست .




دفعات مشاهده : 64
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد