شرح
تاريخ خبر :  دوشنبه 24 مهر 1402 - 13:14

جانشین دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های همدان:
پرداخت 9 هزار و 800 فقره تسهیلات ازدواج / بانک‌های خصوصی همکاری ندارند

ملکیان از پرداخت حدود دو هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان خبر داد و مطرح کرد: در 6 ماهه نخست امسال 9 هزار و 800 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ یک‌هزار و 970 میلیارد تومان توسط بانک‌های استان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، جانشین دبیر هماهنگی بانک های استان همدان در ستاد ساماندهی امور جوانان از پرداخت حدود دو هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان خبر داد و مطرح کرد: در 6 ماهه نخست امسال 9 هزار و 800 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ یک‌هزار و 970 میلیارد تومان توسط بانک‌های استان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: درحال حاضر پنج هزار نفر در استان همدان در صف دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری قرار دارند که به بانک‌های استان تکلیف کرده‌ایم در کمترین زمان این تسهیلات پرداخت شود.

ملکیان با بیان اینکه در حوزه فرزند فرزندآوری به ۸ هزار نفر وام پرداخت شده است، گفت: در نیمه نخست امسال ۵ هزار ۴۸۱ میلیارد ریال به ۸۹۶۰ متقاضی پرداخت شده است‌ که‌ سهم نسبت به سال ۱۴۰۱ ، ۶۱ درصد مبلغ پرداخت شده است.

وی با اشاره به ضعف بانک های خصوصی در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، تصریح کرد: یکی از دلایل ایجاد صف عدم همکاری بانک‌های خصوصی در پرداخت وام ازدواج است و بیش از 4/98 درصد تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مربوط به بانک های دولتی بوده و سهم بانک های خصوصی تنها 6/1 درصد بوده است.

جانشین دبیر هماهنگی بانک های استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین پرداخت تسهیلات فرزندآوری‌ استان مربوط به بانک‌های ملی، ملت و صادرات بوده است، یادآور شد: در بحث تسهیلات ازدواج نیز بانک ملی، سپه و ملت در صدر بالاترین پرداختی ها قرار داشته اند.




دفعات مشاهده : 86
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد