شرح
تاريخ خبر :  دوشنبه 24 مهر 1402 - 13:21

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار همدان:
تصویب طرح دو روز تعطیلی در مجلس به تحکیم خانواده کمک شایانی می کند

رضا نیا با اشاره به اوقات فراغت یکی از عناصر تعیین کننده در تحکیم بنیان خانواده محسوب می شود، گفت: قطعا با تصویب دو روز تعطیلی در مجلس، این موضوع به تحکیم خانواده کمک شایانی می کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار همدان در ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: اوقات فراغت یکی از مهمترین بسترهای اجتماعی جوانان است و در همین راستا باید فعالیت‌ها ساماندهی و مختص فصل تابستان نباشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در سطح شهرستان‌های استان همدان با مدیریت فرمانداری‌ها و دستگاه ورزش و جوانان و سایر اعضا، گفت: برنامه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کار خوبی است که صورت گرفته اما در این ارزیابی جای فرمانداری ها خالی است.

وی افزود: اوقات فراغت یکی از عناصر تعیین کننده در تحکیم بنیان خانواده محسوب می شود که علاوه بر حصول آرامش روحی و روانی خانواده،در تقویت الزامات زندگی اجتماعی همچون حس مسئولیت پذیری،احترام متقابل و روحیه تعاون، اثر گذار است.

رضا نیا با اشاره به اهمیت فراغت در تحکیم خانواده گفت: قطعا با تصویب دو روز تعطیلی در مجلس، این موضوع به تحکیم خانواده کمک شایانی می کند.


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در زمینه اوقات فراغت با توجه به افزایش هزینه ها و وضعیت معیشتی مردم باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا مناطق کم برخوردار از این برنامه ها بهره بیشتری داشته باشند و برای آنها در این زمینه سرمایه گذاری شود.

وی افزود: دشمنان نظام در حال برنامه ریزی برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه هستند و جهاد و وظیفه ما در این عرصه ایجاد ایمان و امید است.

رضانیا خواستار اطلاع رسانی بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به آحاد مردم شد و افزود: برنامه تحولی و پیشرفت استان آغاز شده است اما برخی این اخبار خوب را سانسور و تخریب می کنند و ما مکلف هستیم از افرادی که خوب و جهادی عمل می کنند قدردانی کنیم.




دفعات مشاهده : 93
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد