شرح
تاريخ خبر :  دوشنبه 24 مهر 1402 - 13:40

دستگاه های برتر استان در حوزه اوقات فراغت تجلیل شدند

در ستاد ساماندهی امور جوانان استان از دستگاه های برتر در زمینه برنامه ریزی اوقات فراغت سال 1402 تجلیل بعمل آمد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، ستاد ساماندهی امور جوانان استان با حضور رضانیا معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیران و کارشناسان دستگاههای عضو برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در این خصوص گفت: فعالیت دستگاه های استانی در حوزه اوقات فراغت طی یک سال ارزیابی می شود و برحسب برنامه های اعلام شده این دستگاه ها، دستگاه برتر مشخص و معرفی می شود.

وی افزود: امسال ارزیابی در سه بخش صورت گرفت و در ارزیابی صورت گرفته در بحث جذب بیشترین مخاطب اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پروش حائز رتبه برتر شدند..

میلاد مرادی تصریح کرد: در بخش به کارگیری بیشترین مربی متخصص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه انصار الحسین همدان و جمعیت هلال احمر برتر شناخته شدند.

وی تصریح کرد: در بخش اجرای تخصصی برنامه ها نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل فنی و حرفه ای و نهاد کتابخانه های عمومی حائزرتبه برتر شدند.

معاون فرهنگی و امور جوانان افزود: همچنین در این ارزیابی صداوسیما، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل بهزیستی، اداره کل کار تعاون و امور اجتماعی، شهرداری همدان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل اوقاف و امور خیریه شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی خاطر نشان کرد: با هم افزایی و انجام برنامه های مربوط به هر دستگاه می توان در زمینه اوقات فراغت جوانان با آسیب های اجتماعی مقابله کرد و اقدامات موثری را انجام داد.

گفتنی است در این مراسم از با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار از دستگاه های برتر در زمینه برنامه ریزی اوقات فراغت تجلیل بعمل آمد.




دفعات مشاهده : 119
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد