شرح
تاريخ خبر :  سه‌شنبه 25 مهر 1402 - 10:23

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:
بهره‌برداری از ۶ پروژه ورزشی در همدان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

علی حقیقی گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی ۶ پروژه ورزشی با بیش از 272 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیرکل وزرش و جوانان همدان اظهار کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی ۶ پروژه ورزشی با بیش از 272 میلیارد ریال افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی استان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این میزان اعتبار برای تکمیل، تجهیز و افتتاح این پروژه‌های ورزشی و از محل اعتبارات ملی و استانی صرف شده است.

وی افزود: احداث زمین مصنوعی شهر سرکان یکی از پروژه های مهم ورزشی است که پس از چندین سال انتظار و تلاش مسئولان دولتی در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می رسد.

علی حقیقی یادآور شد: این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت 8000 متر احداث شده استان همدان است که با هزینه ای بیش از 126 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در اختیار جامعه ورزش و قهرمانان این شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در کنار این پروژه مهم، سه زمین چمن مصنوعی روستایی نیز با اعتباری بیش از 63 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستاهای توئجین همدان و اسلامشهرآق گل ملایر، قهوردعلیا در شهرستان کبودرآهنگ افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل وزرش و جوانان همدان تصریح کرد: سالن باستانی فامنین نیز در مساحتی بالغ بر 620 متر مربع و اعتبار 82 میلیارد ریال از اعتبارات ملی در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره می رسد.

برای تکمیل، تجهیز و افتتاح این پروژه های ورزشی اعتباری بالغ بر 53 میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی صرف شده است.

حقیقی با اشاره به بازسازی و تکمیل زمین چمن اسدآباد گفت: زمین چمن طبیعی استاندارد فوتبال استادیوم آزادی اسدآباد با 53 میلیارد ریال اعتبار بازسازی و مجدد کشت چمن صورت گرفت که انشالله این زمین چمن در هفته تربیت بدنی و ورزش در اختیار جوانان اسدآبادی قرار خواهد گرفت.

۲۶ مهر تا ۲ آبان به هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.




دفعات مشاهده : 109
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد