شرح
تاريخ خبر :  سه‌شنبه 25 مهر 1402 - 13:34

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:
پاداش مدال آوران بازیهای آسیایی و پاراآسیایی یکسان است

علی حقیقی گفت: پاداشی که برای مدال آوران آسیایی اعلام شده برای قهرمانان پاراآسیایی نیز همان خواهد بود و تفاوتی نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با رئیس فدراسیون جانبازان و توانیابان و آیین بدرقه زهرا نجاتی عارف ملی پوش والیبال نشسته استان گفت: استان همدان در حوزه جانبازان و معلولان دارای استعدادهای بالقوه ورزشی است و حضوری موفق و موثر در میادین ملی و بین المللی داشته است.

علی حقیقی تصریح کرد: زهرا نجاتی عارف بدون تردید یکی از پرافتخارترین بانوان ورزشکار همدانی است که تجربه حضور در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک را دارد.

وی افزود: این بانوی ورزشکار سال‌ها در رشته والیبال نشسته حضور داشته و افتخارات ارزنده‌ای را برای کشورمان در ترکیب تیم ملی کسب کرده است و خوشحالیم که امسال فاطمه بیات نیز به عنوان جوان ترین ورزشکار کاروان ایران به بازیهای پاراآسیایی اعزام می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص پاداش مدال‌آوران باز‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: همان پاداشی که برای قهرمانان آسیایی اعلام شده برای بچه‌های پاراآسیایی نیز همان خواهد بود و تفاوتی نخواهد داشت.




دفعات مشاهده : 124
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد