شرح
تاريخ خبر :  چهارشنبه 26 مهر 1402 - 00:51

برگزاری 400 همایش همگانی در دولت سیزدهم

حقیقی اضافه کرد: مدیریت دستگاه ورزش استان همدان به دنبال رشد و اعتلای هرچه بهتر ورزش در حوزه‌های مختلف است و در کنار ورزش قهرمانی توجه جدی به توسعه ورزش‌های همگانی داریم و بیش از 400 برنامه همگانی در دولت سیزدهم در همدان اجرا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عملکرد ورزش‌های همگانی این استان را رضایت بخش دانست و گفت: ورزش‌های همگانی جزو هیات‌های موفق استان به شمار می‌رود.

حقیقی اضافه کرد: مدیریت دستگاه ورزش استان همدان به دنبال رشد و اعتلای هرچه بهتر ورزش در حوزه‌های مختلف است و در کنار ورزش قهرمانی توجه جدی به توسعه ورزش‌های همگانی داریم.

وی نشاط و شادابی جامعه را در گرو توسعه و رشد برنامه‌های فرهنگی ورزشی دانست و گفت: ورزش‌هایی نظیر صبحگاهی و پیاده روی می‌تواند شهروندان را به نشاط اجتماعی در فضایی سالم همراه با ارتقا سطح تندرستی سوق دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ترکیبی از افراد کارآمد و صاحب نظر در ورزش‌های همگانی استان همدان فعالیت دارند که توانسته‌اند در این سال‌ها نسبت به برگزاری موفق دوره‌های آموزشی، جشنواره‌های مردمی و فعالیت‌های عمومی در ورزش اقدام کنند.

حقیقی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه صعودهای گروهی کوهنوردان به ارتفاعات گفت: ۲۳ صعود کشوری حاصل فعالیت هیات کوهنوردی استان همدان در این ۶ ماهه نخست ابتدای امسال بود.

وی افزود: همچنین در راستای توسعه ورزش روستایی، پنج مکان مناسب برای ورزشکاران در مناطق کم برخوردار روستاهای استان طی این مدت ایجاد شد.




دفعات مشاهده : 117
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد