شرح
تاريخ خبر :  چهارشنبه 26 مهر 1402 - 07:42

بیانیه جامعه ورزش و جوانان استان همدان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

جامعه ورزشی و جوانان استان همدان با صدور بیانیه انزجار و تنفر خود را از کشتار بی رحمانه مردم غیرنظامی فلسطین اعم از زن و مرد، پیر و جوان در نوار غزه اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، جامعه ورزشی و جوانان استان همدان با اعلام حمایت از کودکان و جوانان مظلوم فلسطین و همه رزمندگان، خواهان همراهی همه اقشار از این مقاومت ارزشمند شد.

ورزشکاران؛ پیشکسوتان؛ قهرمانان؛ داوران؛ مربیان؛ روسای و اعضای هیات های ورزشی؛ اعضا و دبیران سازمان های مردم نهاد؛مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان های تابعه؛ ورزشی نویسان و اعضای بسیج ورزشکاران از تمامی مجامع بین المللی بخصوص کشورهای عضو کنفرانس اسلامی و همه آزادیخواهان جهان می خواهند تا به این جنگ نابرابر پایان داده و با توجه به سخنان مقام عظمای ولایت سران رژیم اشغالگر قدس را به عنوان جنایتکار جنگی علیه بشریت، محکوم کنند.

جامعه ورزش و جوانان اعلام می دارد: رژیم صهونیستی که با این قتل عام وحشیانه پرونده جنایتکارانه خود را سنگین تر کرده و صدها پیر و جوان و کودک را در غزه با ادعای حقوق بشر به خاک و خون کشیده است به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.




دفعات مشاهده : 103
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد