شرح
تاريخ خبر :  دوشنبه 01 آبان 1402 - 12:08

برگزاری کارگاه آشنایی و مسابقه دوستانه مینی گلف

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی جشنواره ورزشی مینی گلف برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از هیأت گلف، روز گذشته جشنواره ورزشی مینی گلف جهت مدیران ، معاونین و کارکنان ادارات برگزار گردید.
محمد حسینی دبیر هیأت گلف شهرستان همدان اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی جشنواره ورزشی مینی گلف جهت کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی استان در بخش آقایان برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره که در محل سایت تخصصی مینی گلف همدان واقع در مجموعه ورزشی سردار شهید علیرضا شمسی پور برگزار گردید شامل سه بخش آموزش ، تمرین و مسابقه بود .
حسینی ادامه داد: در بخش نخست آموزش های مقدماتی رشته مفرح و جذاب مینی گلف توسط مربیان باتجربه هیأت به شرکت کنندگان ارائه گردید و پس از مدتی تمرین مسابقه دوستانه به صورت انفرادی برگزار شد.
دبیر هیأت گلف شهرستان همدان تشریح کرد در پایان این رقابت دوستانه که در فضایی کاملا پرنشاط و صمیمی برگزار گردید محمد رضا مشکانی و مسعود مددیان هر دو از آزمایشگاه مکانیک خاک به ترتیب حائز مقام های نخست و دوم شدند و مهدی صمدی از اداره کل ورزش و جوانان استان همدان سوم شد .
گفتنی است دکتر علی ضمیری کامل معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و جمال لطیفی رییس گروه قهرمانی اداره ورزش نیز با حضور خود از این رویداد بازید به عمل آوردند.




دفعات مشاهده : 98
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد