شرح
تاريخ خبر :  سه‌شنبه 02 آبان 1402 - 08:58

دیدار دوستانه والیبال بین بازنشستگان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش دیدار دوستانه والیبال بین بازنشستگان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش دیدار دوستانه والیبال بین بازنشستگان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه این مسابقه به نقش بازنشستگان در ورزش اشاره کرد و افزود: بازنشستگان اعتبار دستگاه ورزش هستند و مردم همواره احترام زیادی برای قشر پیشکسوت ورزش کشور قائل بوده و هستند و باید به پیشکسوت احترام گذاشته شود تا ورزش همچنان مسیر رشد و تعالی خود را با بهره‌گیری از تجربه شما عزیزان ادامه دهد.

وی اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت بازنشستگان و پیشکسوتان به سالم سازی فضای ورزش کمک قابل توجهی می کند و باید برای رشد و توسعه ورزش از تجربیات پیشکسوتان به شکل مطلوب و شایسته بهره برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به وجود فرهنگ احترام به بزرگتر و پیشکسوتان در ورزش کشور، گفت: روح ورزش ما با فرهنگ جوانمردی و پهلوانی گره خورده است اما این روحیه امروز نسبت به گذشته کم فروغ تر شده که باید این نقیصه را با کمک گرفتن از پیشکسوتان جبران کنیم.

وی افزود: دراسلام، توصیه ها وسفارش های زیادی نسبت به ارج نهادن به پیشکسوتان وجود دارد و برهمین اساس هرنسلی نسبت به احترام و تقدیر از پیشینیان خود یک وظیفه شرعی و عرفی برعهده دارد.




دفعات مشاهده : 100
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد