شرح
تاريخ خبر :  سه‌شنبه 02 آبان 1402 - 12:37

کمک 150 میلیارد ریالی استاندار همدان جهت خرید تجهیزات به هیات ورزشی

استاندار همدان با قدردانی از عملکرد جامعه ورزش استان همدان در عرصه‌های قهرمانی و همگانی، دستور کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی را برای خرید تجهیزات هیات‌های ورزشی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، استاندار همدان ظهر امروز در دیدار با مدیرکل؛ معاونین؛ کارکنان ستادی اداره‌کل ورزش وجوانان استان و جمعی از روسای هیات وزشی گفت: آقای حقیقی از مدیران توانمند؛ اخلاق مدار استان است که توانسته با ایجاد آرامش رضایت مندی خوبی در بین اهالی ورزش و جوانان استان ایجاد کند.

وی افزود: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی نشاط اجتماعی و فرهنگی جامعه است و هزینه در ورزش سرمایه گذاری جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: استان همدان دارای جوانان مستعد و عنوان‌دار در رشته‌های مختلف ورزشی است که نمونه آن موفقیت ورزشکاران استان در بازی‌های پاراآسیایی و آسیایی هانگژو است.

وی ادامه داد: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم گام‌های بلندی در عرصه‌های ورزش قهرمانی و ایجاد زیرساخت در استان برداشته شده است.

استاندار همدان تصریح کرد: همواره نگاه مثبتي به ورزش داشته ایم و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ۱۵۰ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات ورزشی به هیات ها اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: جهت احداث زورخانه بین‌المللی همدان۱۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که علاوه بر آن امروز نیز دستور اعطا ۲۰ میلیارد ریال دیگر جهت تسریع در پروژه را صادر خواهد شد و جهت احداث دهکده ویژه ورزشکاران پاراآسیایی و مجموعه تنیس نیز جلساتی با شهرداری و اداره کل شهرسازی برگزار خواهیم کرد.

در پایان دیدار هدیه‌ای از طرف قهرمان روشندل استان به پاس حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها استاندار همدان از ورزش به دکتر قاسمی‌فرزاد تقدیم شد.

همچنین از محمد فتحی (از پرسنل استانداری) مدال‌آور کشتی فرهنگی در مسابقات پیشکسوتان جهان نیز توسط استاندار همدان تجلیل شد.




دفعات مشاهده : 205
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد