شرح
تاريخ خبر :  پنج‌شنبه 04 آبان 1402 - 08:47

مدیرکل ورزش و جوانان همدان:
صحرانوردی همدان در عرصه بین المللی جایگاه ارزنده ای دارد

حقیقی گفت: دوصحرانوردی همدان در سطح بین المللی دارای جایگاه ارزنده است و مدال‌های رنگارنگ کسب شده در قاره کهن این ادعا را ثابت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در بازدید از نخستین پیست استاندارد کشور در همدان گفت: دوصحرانوردی همدان در سطح آسیا دارای جایگاه ارزنده است و مدال‌های رنگارنگ کسب شده در قاره کهن این ادعا را ثابت کرد.

علی حقیقی اظهار کرد: درخشش دونده‌های همدانی در آخرین دوره مسابقات صحرانوردی آسیا باعث شد تا تیم ملی کشورمان برای نخستین بار در تاریخ دوصحرانوردی عنوان نایب قهرمانی جوانان آسیا را کسب کند.

وی بیان کرد: عملکرد دونده‌های همدانی در صحرانوردی قهرمانی بزرگسالان و جوانان آسیا تحسین برانگیز است و نشان داد جایگاه ویژه در قاره کهن در رشد و شکوفایی استعدادها داریم.

حقیقی اضافه کرد: قهرمانی و مدال‌آوری ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف ورزشی مرهون برنامه ریزی خوب هیات‌ها، تلاش‌ و مجاهدت‌های مربیان و پیشکسوتان ورزش استان است که با ایثار و ازخودگذشتگی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: همدان از استان‌های نمونه پرورش دونده‌های ملی پوش به ویژه در مواد استقامت و نیمه استقامت است و این ظرفیت با عملکرد بسیار مطلوب‌تر در سال جاری ادامه دارد.




دفعات مشاهده : 90
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد