شرح
تاريخ خبر :  شنبه 06 آبان 1402 - 09:47

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران و نخبگان ورزشی در شهرستان رزن

با حضور فرماندار، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسئولین شهرستانی از مقام آوران مسابقات کشوری و جهانی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و به نقل از شهرستان رزن ،همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری رزن برگزار شد.
در این مراسم علی ضمیری معاون ورزش استان اظهار کرد: در بحث آمایش سرزمین در حوزه ورزش قهرمانی سطح استان همدان به عنوان یکی ازبرنامه های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان این برنامه شروع شده و شناسایی کرده ایم که هر شهرستان در چه رشته ورزشی می‌تواند تاثیرگذارتر باشد چرا که برخی از شهرستانها در برخی از رشته‌های ورزشی اولویت بیشتری برای قهرمانی دارند و در برخی از رشته های ورزشی مطرح تر هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۱ هیات ورزشی در سطح استان همدان تصریح کرد: شهرستان رزن نیز در برخی از رشته های ورزشی از جمله کشتی،والیبال،فوتبال ،بسکتبال و قوی‌ترین مردان دارای قهرمانان ارزنده ای است که این ورزش قهرمانی موجب توسعه ورزش همگانی خواهد بود و ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

ضمیری از پیش بینی بیش از ۳۸۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در سطح استان همدان خبر داد و یادآور شد: به تبع سراسر استان و کشور برنامه های مختلفی در هفته تربیت بدنی در سطح شهرستان در حوزه ورزش از جمله جشنواره و رویدادهای ورزشی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به معدود بودن نیروهای اداره کل ورزش و جوانان و به تبع آن ادارات ورزش و جوانان سطح شهرستانهای استان همدان، خاطر نشان کرد: ارتقاء سطح مربیگری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ارتقا مربی‌ها موجب رشد و شکوفایی ورزش شهرستان خواهد بود.

فرماندار رزن هم با بیان اینکه در سال جاری پنج درصد از کل اعتبارات شهرستان را به حوزه ورزش شهرستان اختصاص داده‌ایم، افزود: در سال جاری پنج میلیارد تومان اعتبار برای کل مجموعه‌های ورزشی شهرستان اختصاص داده شد.

علی اصغر غفاری آثار فرماندار رزن با بیان اینکه از محل سفر ریاست جمهوری ۹۰۰ میلیارد تومان به شهرستان رزن اختصاص داده شد که در این رابطه شهرستان رزن بالاترین اعتبار را با توجه به شاخص های خود از محل سفر ریاست جمهوری گرفته است،یادآور شد: برای تمامی پروژه‌های نیمه تکمیل ورزشی شهرستان از محل سفر ریاست جمهوری اعتبار در نظر گرفته شد که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه سالن ورزشی بانوان رزن مربوط به سال ۸۹ اشاره کرد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز انتخابات مجلس خبرگان در سال جاری در این رابطه از ورزشکاران انتظار داریم تا مردم را به حضور پررنگ در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری ترغیب و تشویق کنند.
در پایان از نخبگان و قهرمانان حوزه ورزشی شهرستان تجلیل شد.




دفعات مشاهده : 88
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد