شرح
تاريخ خبر :  شنبه 06 آبان 1402 - 12:39

در اولین سالگرد شهادت مدافع امنیت شهید والامقام علی نظری صورت گرفت :
ادای احترام جامعه ورزش و اهداء مدال قهرمانی به خانواده معظم قهرمان واقعی شهید عزیز علی نظری

جامعه ورزش شهرستان ملایر در اولین سالگرد شهادت مدافع امنیت شهید والامقام علی نظری با اهداء مدال قهرمانی به خانواده معظم قهرمان واقعی شهید والامقام علی نظری به مقام شامخ آن شهید عزیز ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به نقل از شهرستان ملایر،طی مراسمی با حضور مسئولین کشوری و لشگری در مسجد جامع این شهرستان ورزشکاران شایسته ملایری که در مسابقات قهرمانی کاراته کشور صاحب مقام قهرمانی شده بودند در اقدامی ارزشی و ماندگار و در راستای قدر دانی و تجلیل از خانواده شهداء اسوه های صبر و استقامت با هماهنگی های انجام شده از سوی ریاست اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته این شهرستان مدال های قهرمانی خود را در اولین سالگرد شهادت مدافع امنیت شهید علی نظری به خانواده معظم این شهید والا مقام اهداء کردند.

این قهرمانان نونهال و نوجوان که وابستگی شدید به مدال‌های کسب‌ شده خود دارند با اهداء آن به خانواده شهید عزیز مدافع امنیت گذشت را در دلدادگی و پایبند بودن به آرمان های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام معنا کردند .

سپهری ریاست اداره ورزش و جوانان به نمایندگی از جامعه ورزش شهرستان ملایر در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت شهداء گرانقدر با اهداء لوح سپاس از خانواده معظم شهید عزیز علی نظری تجلیل و تقدیر بعمل آورد .




دفعات مشاهده : 84
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد