شرح
تاريخ خبر :  شنبه 06 آبان 1402 - 23:52

رقابت پیشکسوتان شنای استان همدان در کنار شناگران جوانان

پیشکسوتان شنای استان همدان در کنار شناگران جوانان به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از هیأت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان: مسابقات شنا قهرمانی استان همدان در دو بخش جوانان و بزرگسالان باحضور بیش از ۱۳۰ شناگر از سراسر استان و استان های کردستان،لرستان و قم بعنوان مهمان در استخر دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار گردید.
در این دوره از مسابقات پیشکسوتان شنا استان همدان در کنار شناگران جوان در رده های سنی مختلف به رقابت پرداختند.
جمال جنانی دبیر هیأت شنا،شیرجه و واترپلو استان گفت: این مسابقه اولین و بزرگترین رقابت پیشکسوتان شنا استان در سال های اخیر بود که خرسندیم بیش از ۶۰ پیشکسوت شنای استان در کنار بیش از ۷۰ شناگر جوان در فضایی دوستانه و انگیزشی به آب زدند.
در این مسابقه قهرمانان رده های سنی مختلف به تیم استان جهت شرکت در مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.
جمال جنانی دبیر هیأت استان افزود: با هماهنگی های انجام شده با فدراسیون، استان همدان میزبان مسابقات شنا بزرگسالان کشور در بهمن ماه خواهد بود.
وی اشاره نمود: امیدواریم شناگران منتخب تیم استان همدان در بخش بزرگسالان در مسابقات کشوری خوش بدرخشند و پرچم شنای استان همدان را بالا ببرند.
در ادامه جنانی افزود : حضور حامد جلیلوند ریاست هیأت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان و شاهین زائری زاده مسئول کمیته فنی هیأت استان به عنوان ورزشکار و شناگر در این دوره از رقابت ها قابل توجه و انگیزه برای شناگران استان بود.
جنانی دبیر هیأت استان در پایان گفت: حضور حمزه لو جانباز پرافتخار دفاع مقدس و قهرمان شنای کشور از تیم لرستان باعث مباهات و دلگرمی شرکت کنندگان و مسئولین مسابقات بود.




دفعات مشاهده : 163
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد