شرح
تاريخ خبر :  چهارشنبه 10 آبان 1402 - 09:11

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی صورت گرفت :
آیین افتتاح و راه اندازی سالن کشتی تختی شهر ازرندریان

در راستای توسعه ورزش در بخش جوکار شهرستان ملایر با مسئولین استانی و شهرستانی خانه کشتی شهر ازرندریان افتتاح و مورد بهره برداری جوانان شهر ازندریان قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به نقل ا ز شهرستان ملایر

آیین افتتاح و راه اندازی سالن کشتی تختی شهر ازندریان با حضور حجت الاسلام و المسلمین آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی؛ حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان؛ حجت السلام و المسلمین سیفی امام جمعه ازندریان , ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر و هیئت همراه , بخشدار بخش جوکار , مسئول دفتر دکتر بیگی نژاد دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورا ی اسلامی , شهردارو شورای شهر ازندریان , تنی چند از پیشکسوتان و جمع کثیری از نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش کشتی برگزار شد.

مسئولین حاضر در این مراسم با قدر دانی از زحمات و تلاش های خیرین ورزشیار شهر ازندریان که در راستای حمایت و توسعه ورزش این شهر پا در میدان گذاشته و تشک کشتی خریداری کرده و آن را به جوانان شهر خود هدیه داده اند قدر دانی به عمل آوردند و در راه رسیدن به اهداف والای این عزیزان همکاری خودد را اعلام داشتند .

در خلال این مراسم با اهداء لوح سپاس از زحمات و حمایتهای مدیر کل ورز ش و جوانان استان و خیرین خیر اندیش شهر ازندریان و مربی پر تلاش این رشته ورزشی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.




دفعات مشاهده : 75
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد