شرح
تاريخ خبر :  پنج‌شنبه 18 آبان 1402 - 09:10

حسنی رئيس هيات وزنه برداري استان همدان شد

حسنی با كسب ۱۵ راي از مجموع ۱۷ راي ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئيس هيات وزنه برداري استان همدان انتخاب شد.





به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان، مجمع انتخابات رییس هیات وزنه برداری استان همدان روز چهارشنبه با حضور انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری و علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان همدان برگزار شد.

مدير كل ورزش و جوانان همدان در اين مجمع اظهار كرد: وزنه برداري از جمله رشته هاي موفق در تاريخ ورزش همدان به شمار مي رود كه قهرمانان و نام آوران زيادي را به جامعه ورزش كشور معرفي كرده است.

وی افزود: انتظار داريم وزنه برداري همدان با همدلي اعضا، برنامه راهبردي و مديريت منسجم بتواند به جايگاه اصلي خود بازگردد و بازهم شاهد درخشش ورزشكاران اين رشته باشيم.

علی حقیقی تصریح کرد: اخذ آرای بالا در این مجمع انتخاباتی نشان داد که اعضا به توانمندی های فرد منتخب هیات اعتماد دارند و همین اصل مهم در پیشبرد اهداف مدنظر در توسعه ورزش وزنه برداری از اهمیت ویژه برخوردار است.

در این مجمع امیر حسنی و ایوب سنگ سفیدی دو کاندید تصدی این هیات بودند که در نهایت امیر حسین حسنی با کسب ۱۵ رای از ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات وزنه برداری استان همدان انتخاب شد.

همچنین در ادامه رای گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه هیات وزنه برداری نیز برگزار شد و طاهره یادگاری به عنوان نائب رئیس، اکبر رنجبران به عنوان خزنه دار و مجید طاهری ملک؛ مجید حاجی علی اکبری و اسلام عباسی به عنوان سه عضو هیات رئیسه انتخاب شدند.




دفعات مشاهده : 82
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد