شرح
تاريخ خبر :  شنبه 20 آبان 1402 - 11:02

قهرمانان پرش با اسب استان همدان معرفی شدند

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان همدان به میزبانی باشگاه سوارکاری آذرخش شهرستان بهار برگزار شد و قهرمانان سال ۱۴۰۲ استان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری استان همدان، محمدرضا شوشتری در حاشیه برگزاری این مسابقات افزود: این مسابقات از روز چهارشنبه به مدت سه روز در چهار رده زیر ۱۸ سال، مالکین، اسب‌های زایچه ایرانی و بزرگسالان برگزار شد.

وی اظهار داشت: پرنیان همایون‌پور با اسب اسب (دایان) عنوان قهرمانی را کسب کرد و پرنیان گل‌محمدی با اسب (کالروان‌زد) و کیان قراگوزلو با اسب (بلونا) به ترتیب دوم و سوم شدند.

شوشتری بیان کرد: در رده مالکین نیز محمد امین ابرار با اسب (جیلز) بر سکوی قهرمانی ایستاد و عباس آرین با اسب (ژنرال) و آرمين احمدی‌ثابت با اسب (ویونا) به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه در رده اسب‌های زایچه ایرانی نیز امیرحسین احمدی‌ثابت با (اسب بارلوس) مقام نخست را به دست آورد، افزود: در این رده مهدی حمزه‌ای با اسب (فایربال) نایب قهرمان شد و مهدی صمدی با اسب (لورنس) سوم شد.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان ادامه داد: در رده بزرگسالان علیرضا بختیاری سوارکار با تجربه استان با اسب (آنتاچیبل) بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهدی حمزه‌ای با اسب (هایرون) نایب قهرمان شد و امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب (کریستینا زد) مدال برنز را به دست آورد.

وی تصریح کرد: سطح کیفی این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و میزبانی شایسته باشگاه سوارکاری آذرخش کیفیت برگزاری مسابقات را افزایش داد.

شوشتری وی با اشاره به اینکه تیم داوری و طراحان مسیر این مسابقات از تهران اعزام شدند، تاکید کرد: تیم داوری این مسابقات را سارا کرباسی به عنوان ناظر و سرداور، مهدی بختياری داور، هامان صمدی به عنوان طراح مسیر، هدی مدی سركلانتر، عرفان نمدی و اشكان مرادی حقگو به عنوان كلانتر بر عهده داشتند.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان تاکید کرد: سطح کیفی این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و ورزشکاران استان رقابت تنگاتنگ و زیبایی را در این رقابت ها نشان دادند.

استان همدان یکی از استان‌های مستعد در رشته سوارکاری محسوب می‌شود و با توجه به سابقه دیرینه این رشته ورزشی در همدان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، زمینه توسعه رشته پرش با اسب در استان فراهم شده است.

این استان یکی از استان‌های فعال در رشته سوارکاری و ورزشکاران برجسته‌ای از این استان به جامعه سوارکاری کشور معرفی شده است.




دفعات مشاهده : 84
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد