شرح
تاريخ خبر :  يك‌شنبه 21 آبان 1402 - 08:32

رئیس فدراسیون:
عملکرد هیات همدان بسیار رضایت بخش است


علیقرداشی در مجمع سالیانه هیات همدان گفت: تنیس روی میز در بازی های آسیایی 2022 هانگژو خوش درخشید و دو برنز به سبد مدال‌های ایران در این رقابت‌ها اضافه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ،علیقرداشی افزود: نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی با پیروزی شگفت‌انگیز مقابل ژاپن، برنز تیمی را کسب کرند؛ مدالی که پیش‌تر تنها یک بار در بازی‌های آسیایی 1958 توکیو به دست آمده بود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: در این رقابت‌ها شیما صفایی نیز عملکرد خوبی داشت و ما را به حضور در المپیک امیدوار کرد.

علیقارداشی گفت: تمرکز ما روی پرورش استعداد در رده‌های سنی پایه و اهمیت بیشتر به لیگ برتر تنیس روی میز است تا بتوانیم پشتوانه‌هایی قوی برای تغذیه تیم ملی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد مطلوب هیات همدان گفت: هیات پینگ پنگ همدان در همه زمینه ها رشد داشته و فدراسیون از عملکرد استان همدان رضایت کامل دارد.

وی با اشاره به برخی حواشی و انتقادات به هیات پینگ پنگ همدان؛ تصریح کرد: خانم ابوطالبیان و کادر اجرایی هیات در همه زمینه ها عملکرد خوبی داشتند و نمی دانم این حواشی و انتقادات بر چه اساسی صورت گرفته است.

علیقرداشی گفت: برکناری افراد از هیات به این سادگی نیست که بخواهیم در فضای مجازی و رسانه ها جوسازی کنیم و بر اساس قانون اگر عملکرد رئیس هیاتی مورد انتقاد است باید درخواست مجمع فوق العاده به فدراسیون داده شود و در این مجمع برای ابقا یا برکناری تصمیم گیری شود نه در رسانه ها و فضای مجازی




دفعات مشاهده : 63
چاپ خبر.


بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد